Niet tevreden?
Ondanks alle voorzorgsmaatregelen kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent. Bel ons dan zonder aarzeling. We plannen direct een afspraak in om dit te bespreken. Onze ervaring leert dat er dan snel een oplossing wordt gevonden.
Komt u er niet aan uit met de adviseur, maak dan gebruik van het ontevredenheidsformulier of neem contact op met onze kwaliteitsfunctionaris via kwaliteitszorg@avanderlinden.nl.
Binnen 5 werkdagen ontvangt u van ons een reactie. U kunt ervan op aan dat wij ons uiterste best zullen doen om, samen met u, tot een aanvaardbare oplossing te komen. Wij willen dat u tevreden bent en blijft.
Klachten
Als u er met ons niet uitkomt, kunt u een klacht indienen bij de klachtencommissie Orthopedische en Medische Hulpmiddelen. De commissie gaat eerst na of cliënt en leverancier er alles aan hebben gedaan om er samen uit te komen. Hoe dient u een officiële klacht in? U vult het klachtenformulier in, dat u heeft opgevraagd bij het secretariaat van de klachtencommissie of heeft gedownload van www.nvos-orthobanda.nl.
U omschrijft uw klacht duidelijk. Ook geeft u toestemming aan de klachtencommissie om informatie over de klacht in te winnen bij betrokken artsen of behandelaars.
U richt het formulier aan:
Klachtencommissie Orthopedische en Medische hulpmiddelen
Postbus 120
3760 AC Soest
Tel: 035-6037964
Email: klachten@nvos-orthobanda.nl
De Klachtencommissie doet binnen zes weken uitspraak. De uitspraak luidt: gegrond of ongegrond. De klachtencommissie kan geen boetes of andere sancties opleggen. Wel kan de commissie een advies aan beide partijen meegeven.